nimatext

nimatext

nimatext
nimatext

nimatext

nimatext

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال با165 اسلاید تخصصی ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات165
حجم9888 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

 

مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه  ان ال پی (  برنامه ریزی عصبی کلامی   )استراتژی تحلیل محیط استراتژی تبلیغات اثربخش  و ماندگاری کسب وکار ،مدیریت تغییر و ذائقه مشتریان،آنالیز رقبا  راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها   از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی و ترجمه مطالب از زبان اصلی  با۱۶۵ اسلاید ویژه  ، ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی  ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد

مهندسی فروش و بازاریابی دران ال پی

یکی از تکنیک های ان ال پی  فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است. شرکت های تجاری سعی دارند مشتری وفادار داشته باشند؟ اما این امر چگونه رخ میدهد؟ اگر بدنبال جذب مشتری با روش های سنتی هستید، باید بگویم دورن آن به سر رسیده است.

مهندسی فروش همیشه با نوآوری و هیجان برای مشتری همراه است. متخصصان میگویند تبلیغات و معرفی محصول را طوری برای بیننده رقم بزنید که مانند یک واقعه یا حادثه باشد. حتما به یاد دارید که یک حادثه و صحنه ای که به هیجان آمدید را مدتها در خاطر داشته اید. حال با دانستن تیپ های شخصیتی مشتری و شناخت ترجیحات،‌ می توان مشتری وفادار پدید آورد.

مدل میلتون در تبلیغات:

در سالهای اخیر از تبلیغات مستقیم محصول کمتر استفاده میشود. یعنی یک پیام اجتماعی یا احساسی پخش میشود و در پی آن به مشتری القا میشود با خرید و یا عدم خرید محصول چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر این فرآیند را به خوبی پیاده سازی کنید،‌ تاثیرات شگرفی در مخاطب ایجاد خواهید کرد.

در یکی از تبلیغات برای نشان دادن اهمیت کمربند ایمنی،‌ صندلی های جلوی خودرو را بشکل دیوار بتنی ترسیم کردند و یا در تبلیغ ماشین جدیدی می بینید که با نشانه گرفتن مرکز لذت و احساسات مشتری (مانند مسافرت و در کنار خانواده بودن) سعی دارد مخاطب را به سمت شرایط خوشایند سوق دهد تا در آینده با دیدن برند فوق،‌ بدون درنگ آنرا انتخاب کند.

واقعیت اینست که متقاعد کردن مشتری برای پرداخت پول چندان راحت نیست زیرا مغز در هنگام پرداخت پول، ‌شرایطی نزدیک به تجربه درد را تداعی میکند و قسمت درد در مغز تحریک میشود.

پس درگیر کردن ذهن مخاطب با محصول و برقراری ارتباط بین این دو،‌ از اهداف بازاریابی عصبی در ان ال پی است. در مطالب گذشته از نشانه گذاری و تکیه گاههای ذهنی در  ان ال پی  گفتیم. در این متد ذهن مخاطب به یک تجربه لینک میشود و فرد با دیدن شرایطی مشابه،‌ همان واکنش تلخ یا خوشایند را از خود نشان میدهد.

پس سعی کنید تکیه گاه خوشایندی در ذهن مخاطب بسازید.

احساسات را درگیر کنید:

احساس تاثیر قدرمتندی بر روند تصمیم گیری دارد. بطور مثال اگر شما بوی عطری را که در فروشگاه لباس فروشی درایام عید را تجربه کرده باشید، ‌مدتها پس از آن نیز با بو کردن همان رایحه،‌ به یاد برند مربوطه می افتید. در مثال دیگر شرکت هایی مانند اپل، رنجرور و…هم سعی دارند روز تحویل محصول به مشتری را با برقراری جشنی بیاد ماندنی،‌ خاطره ساز کنند.

داستان محصول شما چیست؟

به کمپانی های بزرگ توجه کنید. هریک دارای داستانی است و مشتری با بازگو کردن این داستانها احساس نزدیکی میکند. برند هایی مثل ماک،‌ هارلی، کوکاکولا،  کی اف سی،‌ اپل و… هریک داستانی دارند که مشتری قبل از رجوع به محصول ابتدا با داستان پیدایش آن ارتباط برقرار می کند. برخی کمپانی ها با قرار دادن تور گردشگری در شرکت سازنده، ‌سعی میکنند لحظات خوبی را برای مشتری فراهم کنند تا او با تعریف این وقایع برای دوستان خود،‌ از بهترین نوع بازاریابی یعنی تبلیغات خود مشتری به دیگران بهره می جویند.

کمپانی رولزرویس به برخی از مشتریان خود اجازه میدهد که در خط تولید، رنگ خودروی خود را انتخاب کند و نام خود را بر روی چرم صندلی حک کند و با این عمل خاطره ای ماندگار را بجا می گذارد.

افزایش فروش با استفاده از تکنیک‌های کاربردی و علمی ان ال پی (NLP)

ان ال پی علم برنامه‌ریزی کلامی – عصبی است. این علم کاربردهای بسیار وسیع و گسترده‌ای دارد. افزایش فروش تنها یکی از کاربردهای گسترده ان ال پی است. با کمک ان ال پی به شناخت عمیق‌تری از مشتری می‌رسید. در نتیجه با استفاده از این شناخت اثرگذاری بیشتری روی او داشته و راحت‌تر مشتری را متقاعده می‌کنید. یا می‌توانید تمایل به خرید را در مشتری افزایش دهید. در کل می‌توان گفت استفاده از تکنیک‌های افزایش فروش در ان ال پی به شما کمک می‌کند فروش حرفه‌ای‌تری داشته باشید.

بهترین فروشندگان برای اینکه همیشه در سطح بالا باقی بمانند، باید مداوم مهارت‌های خود را افزایش دهند. یکی از مواردی که تاثیر زیادی در بالا بردن آگاهی و مهارت فروشندگان دارد علم ان ال پی (NLP) است. دنیای فروشندگان تفاوت زیادی با دنیای مشتری دار. شما زمانی موفق می‌شوید که بتوانید از دید مشتری نگاه کرده و دست به انتخاب بزنید. علم ان ال پی به شما کمک می‌کند فاصله بین نگاه خود (به عنوان فروشنده) را با نگاه مشتری به حداقل ممکن برسانید. تکنیک‌ها و پیش فرض‌های ان ال پی در این رابطه کمک زیادی به شما خواهد کرد. برای شناخت پیش فرض‌های ان ال پی این مقاله را مطالعه کنید: “پیش فرض های ان ال پی ، کلیدی برای رسیدن به موفقیت در زندگی”.

تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی چگونه به فروشنده کمک می‌کند؟

جذب مشتری به صورت مدام، بهبود روابط بلند مدت در کسب و کار و افزایش توانایی فروشنده در برقراری ارتباط موثر با مشتری از مزایای استفاده از تکنیک‌های افزایش فروش در ان ال پی است. اما ان ال پی چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ ان ال پی علم اثرگذاری روی سیستم عصبی مرکزی افراد است. به این ترتیب که با فراگیری تکنیک‌های آن می‌توانید با کمک پاسخ‌های رفتاری و احساسی مناسب، روی تصمیمات مشتری تاثیر گذار باشید.

تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی راهکارهایی ارائه می‌دهد که مجموعه مهارت‌هایی را شامل می‌شود. این مهارت‌ها به فروشنده کمک می‌کند به سرنخ‌هایی برسد که باعث دستیابی به نتایج مثبت در معامله و فروش می‌شود. استفان کاوی در یکی از کتاب‌های خود، با طرح سوالاتی، چشم انداز روشنی از یک فروش موفق ارائه می‌کند. این سوالات عبارتند از:

  • آیا شما تلاش خود را در یک مکالمه خوب به کار برده‌اید یا ناموفق بوده‌اید؟

  • آیا مهارت و چشم اندازهایی برای جهت دهی وهدایت افکار مشتری به سمت خرید دارید؟

  • آیا مهارت‌هایی برای کاهش استرس مشتری و افزایش انعطاف پذیری آن‌ها دارید؟

  • آیا توانایی تاثیر روی ذهن و قلب مشتری را دارید؟

  • آیا می‌توانید از توانایی بالقوه کیف پول مشتری استفاده نمایید؟

  • آیا می‌توانید بر مخالفت‌های مشتری غلبه نمایید؟

آیا تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی غیراخلاقی است؟

شاید الان به غیر اخلاقی بود کارهای بالا فکر می‌کنید. اما بهتر است بدانید که تکنیک‌های افزایش فروش در ان ال پی بر روی شرایط برد – برد تمرکز دارد. در فروش با ان ال پی شما با نوع نگرش، نیازها و زبان مشتری آشنا می‌شوید.
بر اساس آن‌ها صحبت و عمل می‌کنید و به خریدار کمک می‌کنید تا نیازهایش را مرتفع کند. ان ال پی به شما کمک می‌کند که از زبان بدن (Body language) خود و دیگران آگاه شوید. همچنین معنا و قدرت زیر و بمی صدای خود و دیگران را تشخیص داده و از این طریق بتوانید افکار مشتری را بدون آنکه بیان کند متوجه شوید.

 

چطور می‌توان با استفاده از تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی از رقبا سبقت گرفت؟

با استفاده از تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی شما از وضعیت احساسی مشتری آگاه می‌شوید. وقتی که شما تکنیک‌های ان ال پی را در فروش بکار می‌برید، اطمینان خریدار را از بابت دریافت محصول سازگار با نیاز و خواسته‌اش جلب می‌کنید. در نتیحه مشتری از انجام معامله با شما احساس رضایت بیشتری می‌کند. در این صورت شما در ذهن مشتری به دلیل تیزبین بودن و آگاهی از نیازش ماندگار می‌شوید.

همین مساله باعث مراجعه‌های بعدی مشتری شده و هم باعث جذب مشتریان جدید از طریق مشتریان راضی می‌شود. چرا که از نظر این مشتری، شما فروشنده‌ای نیستید که فقط خواهان نفع شخصی باشد. بنابراین بیشتر به شما اعتماد می‌کند. در صورتیکه شما صادقانه با او برخورد کنید به شخص و منبع با ارزشی نسبت به رقبا تبدیل خواهید شد.
خریداران به فروشنده‌ای احترام می‌گذارند، که او نیز برای آن‌ها احترام قائل شود.

برای اینکه مشتری به این باور برسد که شما به او احترام می‌گذارید به این سوال به خوبی فکر کنید. شما ترجیح می‌دهید از چه کسی خرید کنید؟

  •  فروشنده‌ای که قصد تحمیل در فروش و ارائه خدمات به شما را دارد.

  • فروشنده‌ای که برای پیدا کردن نیازهای شما وقت می‌گذارد. سپس به شما کمک می‌کند تا بهترین مورد را انتخاب کنید و در کل انتخاب‌ها را برای شما آسان می‌کند.

شاید مورد دوم کمی زمان بر باشد و نیاز به بالا بردن مهارت داشته باشد. اما در صورتی که شما در این امر مهارت پیدا کنید، قطعا هم باعث حفظ مشتریان شده و هم خریداران جدید روز به روز افزایش می‌یابند.

قبل از خرید محصول، مشتری اول باید خودتان را بخرد!!!

مرحله اول تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی این است که ابتدا مشتری باید خریدار خود شما باشد. یعنی مشتری اول باید نسبت به خود شما و معامله کردن با شما تمایل پیدا کند. مشتری باید شما را پذیرفته و خواهان برقراری ارتباط با شما به عنوان فروشنده باشد. در این صورت حتی اگر قیمت محصولاتتان مناسب نباشد و یا اجناس و خدمتتان کامل نباشد، به دلیل برقراری رابطه خوب با مشتری، قادر به فروش خواهید بود. اما اگر هم قیمت مناسب باشد و هم خدمات کامل باشد، ولی در برقراری رابطه خوب موفق عمل نکنید، نمی‌توان فروش شما را تضمین کرد.

تفاوت در استراتژی‌های فروش

استراتژی فروش شما چیست؟

در استراتژی‌های فروش دو فعالیت اصلی و اساسی وجود دارد. دقت کنید شما در کار خود بیشتر از کدام استراتژی استفاده می‌کنید؟

  • ارائه محصول (توجه بیشتر به محصول) – بسیاری از فروشندگان برای ارائه محصول خود، به بهترین شیوه آموزش می‌بینند. این فروشندگان طوری ارزش محصول یا خدمات را در نظر خریدار بالا می‌برند که می‌توانند خریدار را به خرید ترغیب کنند. در واقع در این جا بیشترین تلاش و انرژی صرف جلب توجه بیشتر به محصول می‌شود. کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی زیادی در این باره وجود دارد.

  • برقراری ارتباط موثر (توجه بیشتر به مشتری) – این موضوع در بسیاری از موارد نادیده گرفته می‌شود. توجه به اینکه چگونه مهارت‌هایی را بیاموزیم که حتی بدون تجهیزات زیاد فروش فزاینده‌ای داشته باشیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این مهارت‌ها باعث می‌شود بتوانیم اطلاعات بیشتری از مشتری بگیریم. در نتیجه می‌توانیم بیشتر به درخواست‌های مشتری توجه کنیم. بسیاری از فروشنده‌ها بعد از چند سال کار هنوز به فروش علاقه ندارند. یکی از دلایل عمده آن‌ها ترسیدن از مشتری است. این حالت فقط به دلیل عدم شناخت روش‌های برقراری ارتباط ایجاد می‌شود. وقتی که ما با روش‌های اصولی فروش و روابط آشنا شویم، اکثر افراد برای ما دوست داشتنی می‌شوند.

همانطور که متوجه شدید تفاوت این دو استراتژی در کانون توجه شماست. تفاوت در این است که بیشتر به عرضه محصول توجه می‌کنید یا به مشتری و خواسته‌هایش؟ با استفاده از استراتژی اول، می‌توانید محصول را به بهترین شکل عرضه کنید اما آیا این محصول متناسب با نیاز مشتری هست؟ آیا با استراتژی اول به احساس مشتری و جذب او توجه کرده‌اید؟ عرضه جذاب محصول برای شما بیشتر اهمیت دارد یا جذب مشتری و متقاعد کردن او و افزایش فروش با جذب مشتری‌های بیشتر؟

افزایش فروش با استفاده از معجزه کلمات

یکی از مواردی تاثیرگذار در فروش، به کار بردن کلمات مناسب در حین فروش است. برای تاثیرگذاری مناسب روی مشتری می‌توانید از معجزه کلمات استفاده کنید. کلماتی مانند راحتی، به طور طبیعی، نامحدود، آگاه، درک، در حال حاضر، جدید، به دلیل، آزادانه، گسترش، تحقیق، قدرتمند و شگفت انگیز تقریبا در هر سناریویی استفاده می‌شود. نحوه به کار گیری این کلمات در موقعیت‌های مختلف می‌تواند به شما در فروش کمک کند.

کلماتی مانند، باور، تغییر، انرژی، سالم، رشد، موفقیت، تازگی و شادی موجب بروز احساسات مثبت می‌شوند. برخی کلمات باعث بروز کنجکاوی می‌شوند. مثل: درنهایت، نشان دادن، حقیقت، تصور، غیرقانونی، کشف، افشاء و مخفی کردن. در فروش حرفه‌ای کلماتی که بیشتر استفاده می‌شود، شامل فوری، آسان، ساده، زمان محدود و تست شده هستند. کلماتی مانند: تضمین شده، تست شده و پیشرو، برای بدست آوردن اعتماد استفاده می‌شوند. برای به دست آوردن نتیجه بهتر، شما باید صادقانه و قاطعانه صحبت کنید و از کلمات در شرایط و موقعیت‌های مناسب استفاده کنید.

همانطور که مشاهده کردید رویکرد ان ال پی اثرگذاری روی مشتری، جلب اعتماد و اطمینان مشتری و افزایش فروش از این طریق است. در مقالات بعدی تکنیک‌های ان ال پی برای افزایش فروش برای شما عزیزان توضیح داده می‌شود.

“ان ال پی را زندگی کنید تا زندگی را لذت بخش کنید”

 

 

فهرست؛

مشخصه های N.L.P در تبلیغات و ارتباطات

ان ال پی بر پردازش ذهنی تمرکز دارد

ان ال پی طرح های زبانی خاص را به کار می برد

ان ال پی یک رویکرد کلی نگر است.

ان ال پی بر اساس توانایی و الگوسازی است

ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات

ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اصلی استوار است

تاثیر NLP و مهندسی ذهن بر بازاریابی و تبلیغات

نقش اعصاب در تبلیغات

ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه در تبلیغات و ارتباطات

اصولی اشاره می شود که برای تهیه برنامه های بازاریابی ، ارتباطی و تبلیغی با توجه به ضمیر ناخودآگاه می تواند اثر بخش

اصول مهندسی ذهن و ان.ال.پی در بازاریابی ، تبلیغات و ارتباطات

اصول سطوح عصبی – زبانی

اصل باورها و ارزش ها

اصل پیام های هوشمند (SMART )

اصل پیش فرض ها

اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیک ها

اصل خطوط زمانی

اصل مدل TOTE

اصل مدل متا

نمونه چک لیست مدل متا برای فروشنده و تبلیغ کننده لباس

اصل مدل Score

اصل زبان بدن

اصل دی.ان.ای ان.ال.پی

اصل مدل میلتون

مشخصه های ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات

ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات

ان ال پی در بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است

ان ال پی (N.L.P) چیست؟

ان.ال.پی چگونه شکل گرفت؟

ان.ال.پی چه کاربردهایی دارد؟

پردازش زبان طبیعی چیست؟

پردازش زبان طبیعی چگونه کار می کند؟

دو مرحله اصلی برای پردازش زبان طبیعی

پیش پردازش داده ها

روش های پیش پردازش داده ها

الگوریتم های پردازش داده ها

مزیت پردازش زبان طبیعی

ان ال پی در سئو
N L P

NLP در سئو: آیا ارزش وقت شما را دارد؟

، سئوکاران باهوش همیشه در حال بررسی جاده هستند

NLP چیست نحوه اتصال آن به الگوریتم Google.چرا مهم است

چرا BERT و NLP دست به دست هم می دهند

بهترین راه برای درک NLP از دیدگاه SEO ، ابتدا درک BERT است.

گوگل توسعه یافته باBERT.

NLP برای دهه ها وجود داشته است

از نگاه Google ،NLP راببینیم

نکته اصلی درک بهتر زبان است

Google BERT پادشاه مطالب است

کلماتی که معانی زیادی دارند

محتوا پادشاه است

اندازه گیری احساسات درگوگل

چرا احساسات برای سئوکاران مهم است؟

موجودیت چیست؟

درک NLP

چگونه می توانید NLP را در استراتژی SEO خود پیاده سازی کنید

نسخه ی نمایشی API زبان طبیعی Google”

سئو موفق تقریباً همیشه با داده شروع می شود.

تحقیقات کلمات کلیدی عمیق تر می شود

افزایش تجربه مخاطبان

تجزیه و تحلیل رقبا

درک زبان طبیعی

. نقل قول پاداش از متخصصان صنعت

اهمیت درک و بهینه سازی محتوا

بهبود درک زبان طبیعی

آیندهNLPبرای سئو

الگوریتم تشخیص جامعه

نقش حیاتی NLP  درسئو

تکامل ابزارهای هوشمندانه

گوگل ، به عنوان رهبر بازار در صنعت موتور جستجو ،

ادغام NLP در استراتژی SEO

. استراتژیهای محتوای مبتنی بر شواهد

مراحل مختلف تکنیک های NLP

تکامل و آینده پردازش زبان طبیعی (NLP )

مقدمه ای برای پردازش زبان طبیعی (NLP )

کاربرد های تخصصی ان ال پی در گوگل

تاریخچه پردازش زبان طبیعی (NLP )

روندهای اخیر در پردازش زبان طبیعی (NLP)

ارتباط ان ال پی با الکسا

خدمات ویژه ان ال پی به عنوان تغییر دهنده بازی

تجزیه و تحلیل احساسات با استفاده از NLP –

تجزیه و تحلیل شناختی دران ال پی

آینده پردازش زبان طبیعی (NLP )

اثرات پردازش زبان طبیعی (NLP) در بازاریابی دیجیتال

ان ال پی ،وسیله تعامل انسان با رایانه

چرا بازاریابان باید به NLP اهمیت دهند؟

کاربردهای تخصصی ان ال پی

ان ال پی در زندگی نوشتاری

NLP چگونه بازاریابی را متحول می کند

با ان ال پی احساسات مردم درمورد برندآنالیزمی شود

مدیریت ذهن مخاطبان با ان ال پی

ان ال پی درتجارت الکترونیک

استفاده غول لوازم آرایشیSephora  از دستیار چت بات

آینده NLP در بازاریابی

چالش شماره ۱: ارائه جذاب داده های خام

پیش بینی درآمد حاصل از متن بزرگ

چالش شماره ۲: ارائه داده های خام به روشی که موجب صرفه جویی در وقت بشر شود

چالش شماره ۳: ارائه داده های خام به فرمت قابل استفاده در زمان واقعی

چالش شماره ۴: تعامل با ابزارهایی که از NLP استفاده می کنند آسان تر است

آینده NLP در بازاریابی

استفاده از ان ال پی در انتخابات مطالعه موردی انتخابات آمریکا

پروفایل روان سنجی

پروفایل روان سنجی چیست؟

پروفایل روان سنجی چگونه کار می کند؟

نقشه روانشناسی روانشناسی ایالات متحده

مدل OCEAN

 

 

گرم شدن تقاضا برای پروفایل روان سنجی

داده های شما چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟

الگوریتم ها می توانند شخصیت افراد را پیش بینی کنند

روانشناس-پروفایل-توضیح دهنده

مطالعه موردی: Experian

مطالعه موردی: کمبریج آنالیتیکا

انتخابات آمریکا؛تد کروز-ترامپ

برنامه نویسی عصبی-زبانی و ارتباطات مدیریتی

برنامه نویسی عصبی-زبانی و ارتباطات مدیریتی

نقش ان ال پی درمدیریت ارتباطات

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت بازاریابی بین المللی و صادرات در عصر دیجیتال

پاورپوینت بازاریابی بین المللی و صادرات در عصر دیجیتال

دانلود پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز بافرمت pptو192اسلایدتخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات192
حجم3196 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیکارآفرینی

توضیحات کامل

پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز

بازاریابی بین المللی

محورهای کلی

استراتژی های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در بازارهای بین المللی

استفاده از ابزارهای دیجیتال در تحقیقات بازار و هدف گذاری صادراتی

ارتقاء علمکرد و کاهش هزینه های بازاریابی دیجیتال در بازارهای صادراتی

روابط عمومی دیجیتال و نقش آن در بازارهای بین المللی

بلاکچین و ارزهای دیجیتال و کاربرد آن در صادرات

روش های نوین پرداخت و تبادلات ارزی و ریالی در صادرات

مکاتبات بازرگانی دیجیتال(اینترنتی) در صادرات

صادرات محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و سرویس های دیجیتال

 

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی بین المللی شناخت بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی درکشورهای هدف،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با 194 اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی  ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

-تعریف بازاریابی بین المللی

-بخش بندی بازاریابی بین المللی

اهمیت بازاریابی بین المللی

رویکردهای بازاریابی بین المللی

برنامه ریزی برای حضوردربازارهای بین المللی

استراتژی های ورود به بازار

مهمترین سؤال هایی که برای راهیابی به بازارهای بین المللی مطرح می شوند،

سنتی ترین راه ورود به بازارهای خارجی

راهکارهای کسب سود دربازارهای بین المللی

نحوه صادرات وحضوردربازارهای بین المللی

نحوه مشارکت دربازارهای بین المللی

مشارکت مستقیم

مزایای روش سرمایه گذتری مستقیم برای شرکت های سرمایه گذاری

تجزیه و تحلیل بازارهای خارجی

برنامه ریزی موفق استراتژی بازاریابی

فرهنگ

شناخت محدودیت های تحلیلی برروند بازاریابی

امتیاز بازاریابی بین المللی

محیط سیاسی و حقوقی

تحلیل ریسک حضوردرکشورهای هدف

شرایط اقتصادی

شناخت توسعه اقتصادی کشورهای هدف

تعریف بازاریابی بین الملل و مشاوره بازاریابی بین الملل

رقابت بین المللی و توسعه کسب و کار

عواملی که شرکت را به سمت جهانی شدن و بازاریابی بین الملل سوق میدهند :

نحوه ورود به بازارهای بین المللی

هدف کمپانی ها از وارد شدن به مسیر بازاریابی بین الملل

چرا شرکت ها به مشاوره بازاریابی بین الملل نیاز دارند؟

مثال موردی از بازاریابی بین المللی

اهمیت بازاریابی بین‌المللی

تفاوت قیمت‌ها

اهداف اصلی بازاریابی بین المللی

پیروی از مقررات دو یا چند کشور

سطوح مختلف بازاریابی بین المللی-بازاریابی صادرات

بازاریابی چند ملیتی 

بازاریابی چند منطقه ای

بازاریابی جهانی 

خصوصیات بازاریابی بین المللی-بازاریابی بین المللی یک بازار گسترده

متغیرهای غیر قابل کنترل

مهارت و تخصص

رقابت شدید

ریسک و چالش

فعالیت وسیع

برتری شرکت‌های چند ملیتی درکشورهای توسعه‌ یافته

محدودیت های بین المللی

انعطاف پذیری

اهمیت فناوری پیشرفته

نیاز به موسسات تخصصی

نیاز به برنامه ریزی طولانی مدت

مصرف طولانی و زمان

بازاریابی اینترنتی E-Marketing

سایت های B2B :

یلوپیج ها ( Yellow Pages )

تبلیغات اینترنتی

رایزنان تجاری

کشورهایی که ایران در آن ها رایزن تجاری دارد

وظایف رایزنان تجاری

دفاتر بازرگانی ( سازمان توسعه تجارت)

اهم وظایف این دفاتر عبارتند از

اتاق ها و شورهای بازرگانی مشترک

اتحادیه ها

نقش اتحادیه ها و تشکل ها در توسعه صادرات غیر نفتی

بازارچه های مرزی

شرکت در هیئت های اعزامی یا مشارکت در جلسات هیئت های تجاری در کشور

وظایف سازمان های ذیل سازمان تجارت

نمایشگاه های بین المللی

مطالعه میدانی – منطقه ای

مزایای بازاریابی بین المللی

مزایای هزینه های تطبیقی

همکاری های بین المللی و صلح جهانی.

تبادل فرهنگی را تسهیل می کند

استفاده بهتر از تولید مازاد

وظایف بازاریابی بین المللی

مدیریت بازاریابی بین المللی

۵ کشور برتر برای تجارت جهانی

شرکت کنندگان عمده در بازاریابی بین المللی

چگونه به بازارهای بین المللی وارد شویم

استراتژی های اینترنتی 

صدور مجوز ( لیسانس ) و فرنچایز

سهم ایران در بازاریابی بین‌ الملل

مقاصد عمده صادرات ایران

روش‌های مرسوم تجارت بین‌الملل در جهان

چالش مهم در بازاریابی بین الملل

عوامل مؤثر بر انتخاب کانال توزیع

تحقیقات بازار برای انتخاب بازارهای هدف 

فرآیند انتخاب بازار هدف در بازرگانی بین‌الملل

بررسی بازارهای کشورهای مختلف

منابع اطلاعاتی  مورد نیاز برای بررسی بازارکشورهای هدف

کاوش در بازاریابی بین الملل

شناخت فرهنگ کشورها ی هدف

5 نمونه اشتباه بزرگ در بازاریابی بین المللی

چرا تجارت ها به بازاریابی بین المللی نیاز دارند؟

عواملی مهم در بازاریابی بین المللی

ساختار وضعیت اقتصادی

عوامل سیاسی و حقوقی

معاملات مالی و بانکی

خطرات ارزی

اهمیت تحقیقات بازاریابی بین الملل

فاکتورهایی که به استراتژی بازاریابی بین الملل مربوط می شوند عبارتند

اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین الملل

نقش فرهنگ در بازاریابی بین الملل و تحلیل بازار
چرا آگاهی فرهنگی در بازاریابی بین المللی مهم است؟

شناختن ترجیحات مشتری یک مسئله مهم است

چارچوب (EPRG )  تصمیم گیری )در بازاریابی بین المللی

سیاست جهت گیری

جهت ژئوسنتریک

جهت گیری چند مرحله ای

چرخه بازاریابی بین‌المللی حیات یک محصول

تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی

روشهای برخورد با محیط بازاریابی

استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی بین المللی

نفوذ قیمت گذاری مناسب

قیمت پایین یا کف قیمت

گام‌ها و ابزارهای بازاریابی اینترنتی بین المللی

چه کسانی به بازاریابی اینترنتی بین المللی نیاز دارند؟

چگونه به بازار بین‌المللی ورود کنیم؟

ابزارهایی که برای بازاریابی اینترنتی به آن‌ها نیاز خواهید داشت

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

شناسایی تهدیدها و فرصت ها در بازار:

تدوین استراتژی‌های بازار

تعیین نیازها و خواسته‌های مشتریان:

ترکیب موثر ارتباط

بهبود فعالیت‌های فروش

زنده نگه داشتن برند (نام تجاری)

تسهیل معرفی محصول جدید

تعیین پتانسیل‌های صادراتی

تصمیم‌گیری مدیریتی

هرآنچه که باید در مورد بررسی رقبا در بازار هدف صادراتی بدانید

بررسی رقبا در بازار هدف صادراتی

نقش ماتریس SWOTدرشناحت بازارهدف

استراتژی های رقابتی در بازار های صادراتی


شناخت ابزارهای بازاریابی جهانی
محیط بین المللی و بازاریابی شرکت های صادراتی

استراتژی صادرات

تعریف صادرات و استراتژی صادرات چیست؟

صادرات یکی از راههای ورود به بازارهای بین المللی

اهمیت انتخاب درست استراتژی صادرات

رویکرد استراتژی صادرات محور چیست؟

ابتکار عمل عامل اصلی موفقیت استراتژی صادرات

انتخاب استراتژی صادرات و ورود به بازارهای بین المللی 

اهداف رایج در استراتژی صادرات

قراردادهای استراتژیک بین المللی

کاربرد ارزهای دیجیتال در واردات و صادرات

دورخیز رمزارزها به سمت موقعیت شریانی تجارت بین‌الملل

ارزانتخابی برای تجارت بین الملل

یافتن مشتری خارجی برای صادرات چگونه است؟

شناخت کشور مورد نظر؛ اولین گام فروش محصولات در خارج از کشور

نکاتی که در انتخاب بازارکشورهدف تاثیرگذار است

سایت‌های بازاریابی بین‌الملل

روش های پرداخت بین المللی

۴ روش اصلی پرداخت بین‌المللی در تجارت

یا بلاکچین می‌تواند روش پرداخت‌های بین‌المللی را تغییر دهد؟

سوال و ابهام درمورد بلاک چین

بلاکچین از چه راه‌هایی می‌تواند پرداخت‌های بین‌المللی را تغییر دهد؟

بلاکچین چگونه قراردادهای هوشمند را تقویت می‌سازد؟

چه چیزی مانع انتخاب بلاکچین در این زمینه شده است؟

آینده بلاکچین در رابطه با پرداخت‌های بین‌المللی

 

 


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود